Mijn Geldzaken is een online omgeving voor inwoners van de gemeente Doetinchem en de gemeente Aalten die worden geholpen door het Bureau voor Financiële Ondersteuning (BvFO). U kunt hier naartoe voor informatie over uw:

  • budgetbeheer
  • schuldregeling
  • contactpersonen bij het BvFO

Wat kan ik met Mijn Geldzaken?

Op Mijn Geldzaken kunt u 24 uur per dag online gegevens over uw budgetbeheer en/of schuldregeling bekijken. Ook kunt u er zelf diverse financiële zaken regelen. En u kunt er berichten en stukken sturen naar uw contactpersoon.

Hoe log ik in op Mijn Geldzaken?

Ga naar de inlogpagina van Mijn Geldzaken en klik op ‘Inloggen bij DigiD’. Log in met uw DigiD. Daarna heeft u toegang tot Mijn Geldzaken. Heeft u nog geen DigiD? Vraag deze dan simpel aan via de website van DigiD(externe link). Wilt u meer informatie over hoe DigiD werkt? Kijk dan naar de uitleg op de website van DigiD(externe link).

Inloggen Mijn Geldzaken

Meer weten?

Voor vragen over Mijn Geldzaken kunt u bellen met het Bureau voor Financiële Ondersteuning van de gemeente Doetinchem, het telefoonnummer is (0314) 377 377. U wordt dan doorverbonden met één van de consulenten. De consulenten hebben dagelijks een telefonisch spreekuur tussen 9.00 uur en 10.30 uur.

Ik kan niet inloggen op Mijn Geldzaken. Wat moet ik doen?

Lukt het niet om in te loggen op Mijn Geldzaken? Neem dan contact op met uw consulent van het BvFO. De consulenten hebben dagelijks een telefonisch spreekuur tussen 9.00 uur en 10.30 uur.

Waarom zou ik Mijn Geldzaken gebruiken?

  • U kunt elk moment van de dag bekijken hoeveel geld u nog heeft en wat u kunt opnemen.
  • U kunt zien of uw inkomen al binnen is.
  • U ziet welke rekeningen al zijn betaald.
  • U kunt zelf wijzigingen doen. Bijvoorbeeld uw telefoonnummer of e-mailadres aanpassen.
  • Heeft u een traject schuldregeling? Dan ziet u hoe uw traject verloopt.
  • U kunt berichten en documenten sturen naar uw contactpersoon van het BvFO.

Heeft u gevonden wat u zocht?