Klacht over de gemeente
Het kan gebeuren dat u ontevreden bent over de manier waarop een ambtenaar of bestuurder van de gemeente u heeft behandeld. Aarzel dan niet om een klacht in te dienen. Vindt u dat wij niet goed omgaan met de regels rondom privacy? Of handelen wij uw vraag rondom de privacy van uw gegevens niet naar tevredenheid af? Dan kunt u ook een klacht indienen. Informatie over de regels rondom privacy leest u op de pagina privacy.
Voor deze klachten heeft de gemeente een klachtenregeling(externe link) vastgesteld.
Kunt u dit niet digitaal regelen? Onderaan deze pagina staat een klachtformulier in pdf. U kunt deze printen en na ondertekening (zonder postzegel) opsturen naar: Burgemeester en wethouders van Doetinchem, Antwoordnummer 68, 7000 VB Doetinchem.
Gemeentelijke Ombudsman
Bent u niet tevreden over de manier waarop de gemeente uw klacht heeft afgedaan? Dan kunt u hiermee terecht bij de gemeentelijke Ombudsman. Dit is een externe instantie.
De gemeentelijke Ombudsman is te bereiken:
- via de website van www.ombudsmandoetinchem.nl of
- per post naar Postbus 9020, 7000 HA Doetinchem of
- per mail naar info@ombudsmandoetinchem.nl
Meldingen openbare ruimte
Hebt u een melding of klachten over bijvoorbeeld gaten in het wegdek, reiniging of straatverlichting? Vul dan het formulier van Buha (openbare ruimte) in.
Melding openbare ruimte(externe link)
Of bel met Buha op telefoonnummer (0314) 377 444.