Het kan gebeuren dat u ontevreden bent over de manier waarop een ambtenaar of bestuurder van de gemeente u heeft behandeld. Aarzel dan niet om een klacht in te dienen. Vindt u dat wij niet goed omgaan met de regels rondom privacy? Of handelen wij uw vraag rondom de privacy van uw gegevens niet naar tevredenheid af? Dan kunt u ook een klacht indienen. Informatie over de regels rondom privacy leest u op de pagina privacy.  

Voor deze klachten heeft de gemeente een klachtenregeling vastgesteld. 

Klacht indienen 

Kunt u dit niet digitaal regelen? Onderaan deze pagina staat een klachtformulier in pdf. U kunt deze printen en na ondertekening (zonder postzegel) opsturen naar: Burgemeester en wethouders van Doetinchem, Antwoordnummer 68, 7000 VB Doetinchem.

Gemeentelijke Ombudsman

Bent u niet tevreden over de manier waarop de gemeente uw klacht heeft afgedaan? Dan kunt u hiermee terecht bij de gemeentelijke Ombudsman. Dit is een externe instantie.

De gemeentelijke Ombudsman is te bereiken:

Meldingen openbare ruimte

Hebt u een melding of klachten over bijvoorbeeld gaten in het wegdek, reiniging of straatverlichting? Vul dan het formulier van Buha (openbare ruimte) in.

Melding openbare ruimte

Of bel met Buha op telefoonnummer (0314) 377 444.

    Hebt u gevonden wat u zocht?