Klacht over de gemeente
Het kan gebeuren dat u ontevreden bent over de manier waarop een ambtenaar of bestuurder van de gemeente u heeft behandeld. Aarzel dan niet om een klacht in te dienen. Vindt u dat wij niet goed omgaan met de regels rondom privacy? Of handelen wij uw vraag rondom de privacy van uw gegevens niet naar tevredenheid af? Dan kunt u ook een klacht indienen. Informatie over de regels rondom privacy leest u op de pagina privacy.
Voor deze klachten heeft de gemeente een klachtenregeling vastgesteld. De klachtenregeling leest u op lokaleregelgeving.overheid.nl.
Klachten over evenementen of festivals?
Tijdens openingstijden van evenementen en festival is een telefoonnummer beschikbaar voor het doorgeven van opmerkingen of klachten. Als er niet direct opgenomen wordt, spreekt u dan de voicemail in. Deze wordt regelmatig afgeluisterd. De dienstdoende toezichthouder neemt zo nodig maatregelen naar aanleiding van uw reactie.
Het telefoonnummer is 0314-373 883
Tijdens kantooruren kunt u het algemene nummer 0314-377 377 bellen. Een e-mail kan gestuurd worden naar gemeente@doetinchem.nl
Gemeentelijke Ombudsman
Bent u niet tevreden over de manier waarop de gemeente uw klacht heeft afgedaan? Dan kunt u hiermee terecht bij de gemeentelijke Ombudsman. Dit is een externe instantie.
De gemeentelijke Ombudsman is te bereiken:
- via de website van www.ombudsmandoetinchem.nl of
- per post naar Postbus 9020, 7000 HA Doetinchem of
- per mail naar info@ombudsmandoetinchem.nl
Meldingen openbare ruimte
Heeft u een vraag of melding over de openbare ruimte? Neem dan contact op met Buha door te bellen naar (0314) 377 444, te mailen naar meldpunt@buha.nl of doe een melding openbare ruimte.